Przepracowanie z uczestnikami wszystkich najważniejszych wyzwań z jakimi na co dzień muszą sobie radzić osoby zarządzające zespołami managerów.
• Rozwinięcie umiejętności związanych z podnoszeniem kompetencji managerów, motywowaniem ich oraz zwiększaniem ich zaangażowania.
• Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych z naciskiem na wystąpienia publiczne i efektywną komunikację wewnątrz rozproszonych zespołów.
• Wypracowanie rozwiązań, które samodzielnie będą mogli wdrożyć w swoich zespołach z korzyścią dla samych siebie, zarządzanych managerów i całej firmy.
• Uświadomienie i ugruntowanie najbardziej istotnych elementów, które prowadzą to podniesienia efektywności całego zespołu managerskiego i poszczególnych jego członków.
-
Zawartość
1 Dzień
• Idea przywództwa (leadership)
• Efektywna komunikacja
• Zarządzanie dopasowane do sytuacji
• Rozwijanie umiejętności i kompetencji managerów2 Dzień
• Motywowanie managerów
• Rozliczanie managerów i ich zespołów (raporty)
• Wspieranie managerów w zarządzaniu ich zespołami
• Zarządzanie czasem własnym i zespołu managerskiego
• Delegowanie zadań i uprawnień managerskich
3 Dzień
• Kaskadowe przekazywanie informacji w organizacji
• Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole managerskim
• Reagowanie na sytuacje kryzysowe w zespole managera
• Prowadzenie spotkań managerskich (bezpośrednio i online) -
Dla kogo
Dla managerów wszystkich szczebli, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego.
• Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska managerskie w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy.
• Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji managerskich uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności. -
Rekomendowany czas trwania
3 dni (wariant standardowy – patrz informacje dodatkowe)
-
Korzyści
Poznają na co należy zwrócić uwagę, aby podnieść efektywność zespołów managerskich, którymi zarządzają.
• Dowiedzą się jak sprawnie zarządzać czasem własnym i zespołu managerskiego.
• Poznają jak efektywnie delegować zadania, egzekwować ich wykonanie oraz wspierać managerów w zarządzaniu ich zespołami.
• Nauczą się jak rozwijać kompetencje managerów, jak ich motywować oraz jak zwiększać ich zaangażowanie do pracy.
• Dowiedzą się jak sprawnie prowadzić spotkania zespołu managerskiego.
• Poznają jak efektywnie komunikować się w rozproszonych zespołach.
• Warsztaty w bardzo dużym stopniu skupiają się na rozwiązywaniu problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników.
• Podczas szkolenia wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. -
Uwagi dodatkowe
Szkolenie dostępne jest w trzech wariantach: minimum, standard, premium. Czas trwania i zakres wariantu minimum i wariantu premium są ustalane indywidualnie z klientem.