Przepracowanie wszystkich najważniejszych wyzwań z jakimi na co dzień muszą sobie radzić osoby zarządzające sprzedażą i zespołami sprzedażowymi.
• Poznanie strategii sprzedażowych, wykorzystujących nowoczesne kanały pozyskiwania klientów.
• Zrozumienie oczekiwań i sposobów myślenia współczesnych klientów.
• Rozwinięcie umiejętności związanych z podnoszeniem kompetencji sprzedawców, motywowaniem ich oraz zwiększaniem ich zaangażowania.
• Wypracowanie rozwiązań, które uczestnicy samodzielnie będą mogli wdrożyć w swoich zespołach z korzyścią dla samych siebie, pracowników i całej firmy.
• Uświadomienie i ugruntowanie najbardziej istotnych elementów pracy managera sprzedaży, które prowadzą to podniesienia efektywności całego zespołu i poszczególnych jego członków.
-
Zawartość
Dzień 1
• Idea przywództwa w sprzedaży (leadership)
• Oczekiwania współczesnego klienta
• Nowoczesne strategie sprzedaży
• Komunikacja w sprzedaży
• Nowoczesne kanały docierania do klientówDzień 2
• Synergia działań marketingowych i sprzedażowych
• Wysokiej jakości proces obsługi klienta
• Zarządzanie dopasowane do sytuacji
• Rozwijanie umiejętności i kompetencji pracowników działu sprzedażyDzień 3
• Motywowanie w zespołach sprzedaży
• Zarządzanie czasem własnym i zespołu sprzedażowego
• Delegowanie zadań i uprawnień
• Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole sprzedażowym -
Dla kogo
Dla managerów wszystkich szczebli, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego.
• Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska managerskie w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy.
• Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji managerskich uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności. -
Rekomendowany czas trwania
3 dni (wariant standardowy – patrz informacje dodatkowe)
-
Korzyści
Poznają na co należy zwrócić uwagę, aby podnieść efektywność zespołów sprzedażowych, którymi zarządzają.
• Nauczą się jak dopasować strategię sprzedaży do wymagań współczesnego klienta.
• Poznają jak wykorzystywać nowoczesne kanały pozyskiwania klientów.
• Dowiedzą się jak sprawnie zarządzać czasem własnym i zespołu oraz jak delegować zadania i egzekwować ich wykonanie.
• Nauczą się jak rozwijać kompetencje sprzedawców, jak ich motywować oraz jak zwiększać ich zaangażowanie do pracy.
• Warsztaty w bardzo dużym stopniu skupiają się na rozwiązywaniu problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników.
• Podczas szkolenia wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. -
Uwagi dodatkowe
Szkolenie dostępne jest w trzech wariantach: minimum, standard, premium. Czas trwania i zakres wariantu minimum i wariantu premium są ustalane indywidualnie z klientem.