Info

Przepracowanie wszystkich najważniejszych wyzwań z jakimi na co dzień muszą sobie radzić osoby zarządzające sprzedażą i zespołami sprzedażowymi.
• Poznanie strategii sprzedażowych, wykorzystujących nowoczesne kanały pozyskiwania klientów.
• Zrozumienie oczekiwań i sposobów myślenia współczesnych klientów.
• Rozwinięcie umiejętności związanych z podnoszeniem kompetencji sprzedawców, motywowaniem ich oraz zwiększaniem ich zaangażowania.
• Wypracowanie rozwiązań, które uczestnicy samodzielnie będą mogli wdrożyć w swoich zespołach z korzyścią dla samych siebie, pracowników i całej firmy.
• Uświadomienie i ugruntowanie najbardziej istotnych elementów pracy managera sprzedaży, które prowadzą to podniesienia efektywności całego zespołu i poszczególnych jego członków.

  • Zawartość

    Dzień 1
    • Idea przywództwa w sprzedaży (leadership)
    • Oczekiwania współczesnego klienta
    • Nowoczesne strategie sprzedaży
    • Komunikacja w sprzedaży
    • Nowoczesne kanały docierania do klientów

    Dzień 2
    • Synergia działań marketingowych i sprzedażowych
    • Wysokiej jakości proces obsługi klienta
    • Zarządzanie dopasowane do sytuacji
    • Rozwijanie umiejętności i kompetencji pracowników działu sprzedaży

    Dzień 3
    • Motywowanie w zespołach sprzedaży
    • Zarządzanie czasem własnym i zespołu sprzedażowego
    • Delegowanie zadań i uprawnień
    • Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole sprzedażowym

  • Dla kogo

    Dla managerów wszystkich szczebli, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego.
    • Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska managerskie w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy.
    • Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji managerskich uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.

  • Rekomendowany czas trwania

    3 dni (wariant standardowy – patrz informacje dodatkowe)

  • Korzyści

    Poznają na co należy zwrócić uwagę, aby podnieść efektywność zespołów sprzedażowych, którymi zarządzają.
    • Nauczą się jak dopasować strategię sprzedaży do wymagań współczesnego klienta.
    • Poznają jak wykorzystywać nowoczesne kanały pozyskiwania klientów.
    • Dowiedzą się jak sprawnie zarządzać czasem własnym i zespołu oraz jak delegować zadania i egzekwować ich wykonanie.
    • Nauczą się jak rozwijać kompetencje sprzedawców, jak ich motywować oraz jak zwiększać ich zaangażowanie do pracy.
    • Warsztaty w bardzo dużym stopniu skupiają się na rozwiązywaniu problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników.
    • Podczas szkolenia wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole.

  • Uwagi dodatkowe

    Szkolenie dostępne jest w trzech wariantach: minimum, standard, premium. Czas trwania i zakres wariantu minimum i wariantu premium są ustalane indywidualnie z klientem.