Przepracowanie wszystkich najważniejszych wyzwań z jakimi na co dzień muszą sobie radzić osoby zarządzające małymi firmami.
• Poznanie strategii sprzedażowo-marketingowych, wykorzystujących nowoczesne kanały pozyskiwania klientów.
• Nauczenie się podstaw projektowania skutecznych ofert produktowych, dopasowanych do oczekiwań potencjalnych klientów.
• Rozwinięcie umiejętności związanych z podnoszeniem kompetencji pracowników, motywowaniem ich oraz zwiększaniem ich zaangażowania.
• Wypracowanie rozwiązań, które uczestnicy samodzielnie będą mogli wdrożyć w swoich zespołach z korzyścią dla samych siebie, pracowników i całej firmy.
• Uświadomienie i ugruntowanie najbardziej istotnych elementów pracy managera sprzedaży, które prowadzą to podniesienia efektywności całego zespołu i
poszczególnych jego członków.
-
Zawartość
1 Dzień
• Oczekiwania współczesnych klientów
• Badania rynku i grup klientów docelowych
• Projektowanie oferty produktowej/usługowej i polityki cenowej
• Nowoczesne kanały dotarcia do klientów2 Dzień
• Efektywne działania marketingowe przy ograniczonym budżecie
• Projektowanie lejków sprzedaży
• Planowanie procesu sprzedaży (etapów komunikacji z potencjalnym klientem)
• Jakość obsługi klienta, która sprzedaje3 Dzień
• Zarządzanie czasem własnym i zespołu
• Delegowanie zadań i uprawnień
• Motywowanie i rozliczanie pracowników
• Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole -
Dla kogo
Dla managerów wszystkich szczebli, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego.
• Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska managerskie w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy.
• Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji managerskich uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności. -
Rekomendowany czas trwania
3 dni (wariant standardowy – patrz informacje dodatkowe)
-
Korzyści
Poznają na co należy zwrócić uwagę, aby podnieść efektywność firmy, którą zarządzają.
• Dowiedzą się jak badać rynek oraz grupy klientów docelowych.
• Nauczą się jak dopasować strategię sprzedaży do wymagań klientów docelowych.
• Poznają jak wykorzystywać nowoczesne kanały pozyskiwania klientów.
• Nauczą się jak projektować oferty i zarządzać polityką cenową.
• Dowiedzą się jak sprawnie zarządzać czasem własnym i zespołu oraz jak delegować zadania i egzekwować ich wykonanie.
• Nauczą się jak rozwijać kompetencje pracowników, jak ich motywować oraz jak zwiększać ich zaangażowanie do pracy.
• Warsztaty w bardzo dużym stopniu skupiają się na rozwiązywaniu problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników.
• Podczas szkolenia wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. -
Uwagi dodatkowe
Szkolenie dostępne jest w trzech wariantach: minimum, standard, premium. Czas trwania i zakres wariantu minimum i wariantu premium są ustalane indywidualnie z klientem.