Info

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom w przystępny sposób wymagań dla systemów zarządzania jakością w organizacji, które zostały określone w normie ISO 9001.

  • Zawartość
    • Historia zmian i wytyczne dla nowelizacji ISO 9001
    • Kontekst i przywództwo organizacji
    • Podejście procesowe i definiowanie procesów organizacji
    • Analiza i zarządzanie ryzykiem w organizacji
    • Planowanie, wsparcie i działania operacyjne
    • Ocena wyników i doskonalenie systemu zarządzania jakością
  • Dla kogo

    Szkolenie skierowane jest do osób, które pracują w organizacjach certyfikowanych lub planujących certyfikację systemu zarządzania jakością na zgodność z ISO 9001:2015.

  • Rekomendowany czas trwania

    2 dni

  • Rekomendowane grupy docelowe

    Poziom lidera i kierownika niższego szczebla
    Poziom lidera i kierownika średniego szczebla
    Poziom technika UR
    Poziom technika produkcji
    Poziom technika jakości
    Poziom inżyniera procesów produkcji
    Poziom inżyniera jakości
    Poziom inżyniera rozwoju wyrobu
    Poziom inżyniera rozwoju procesu
    Poziom menadżerski

  • Korzyści

    Szkolenie pozwoli uczestnikom zrozumieć i usystematyzować wiedzę o wymaganiach normy, dzięki czemu łatwiej im będzie budować nowy system lub poruszać się po systemach zarządzania jakością w swoich organizacjach. Dzięki zdobytej podczas szkolenia wiedzy pracownicy poszerzą swoją świadomość jakościową, co pozwoli bardziej zaangażować ich w odpowiedzialność za organizację.