Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom w przystępny sposób wymagań dla systemów zarządzania jakością w organizacji, które zostały określone w normie ISO 9001.
-
Zawartość
- Historia zmian i wytyczne dla nowelizacji ISO 9001
- Kontekst i przywództwo organizacji
- Podejście procesowe i definiowanie procesów organizacji
- Analiza i zarządzanie ryzykiem w organizacji
- Planowanie, wsparcie i działania operacyjne
- Ocena wyników i doskonalenie systemu zarządzania jakością
-
Dla kogo
Szkolenie skierowane jest do osób, które pracują w organizacjach certyfikowanych lub planujących certyfikację systemu zarządzania jakością na zgodność z ISO 9001:2015.
-
Rekomendowany czas trwania
2 dni
-
Rekomendowane grupy docelowe
Poziom lidera i kierownika niższego szczebla
Poziom lidera i kierownika średniego szczebla
Poziom technika UR
Poziom technika produkcji
Poziom technika jakości
Poziom inżyniera procesów produkcji
Poziom inżyniera jakości
Poziom inżyniera rozwoju wyrobu
Poziom inżyniera rozwoju procesu
Poziom menadżerski -
Korzyści
Szkolenie pozwoli uczestnikom zrozumieć i usystematyzować wiedzę o wymaganiach normy, dzięki czemu łatwiej im będzie budować nowy system lub poruszać się po systemach zarządzania jakością w swoich organizacjach. Dzięki zdobytej podczas szkolenia wiedzy pracownicy poszerzą swoją świadomość jakościową, co pozwoli bardziej zaangażować ich w odpowiedzialność za organizację.