Zarządzanie Gwarancjami jako proces strategiczny / ONLINE /

  • Systemy Zarządzania Jakością
  • 18-19 III 2021
  • 1100 PLN / za osobę + VAT*

SupportQ Polska

Opis :
Zakres :
  1. Umiejscowienie procesu Zarządzania Gwarancjami w Zintegrowanym Systemie Zarządzania Jakością
  2. Otoczka biznesowa Zarządzania Gwarancjami
  3. Rola PSB w procesie "Analiz zwrotów z rynku"
  4. Zarządzanie Ryzykiem Gwarancyjnym
  5. Filozofia "Analiz zwrotów z rynku"
  6. Planowanie i przebieg procesu „Analiz zwrotów z rynku
  7. Wytyczne do NTF
  8. Wskaźniki procesu i jakości produktu
  9. Monitorowanie rynku – obserwacja trendów
  10. Procedura „Analiza zwrotów z rynku” - wymagania
  11. Zarządzanie rezerwami gwarancyjnymi.
Cena : 1100 zł / za osobę + VAT* warunki płatności Cena zawiera:
  • Przeprowadzenie szkolenia,
  • Materiały szkoleniowe,
  • Wydanie certyfikatu,
Czas trwania : 2 dni
Uczestnicy : Do 25 uczestników
Kolejny termin : -
Informacje dodatkowe :
Warunki płatności : Wpłaty za udział w szkoleniu prosimy dokonać na konto: Interdont Support Q Sp. z o.o., ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice Bank Handlowy w Warszawie S.A. IBAN PLN:
41 1030 0019 0109 8503 0009 3528 z dopiskiem: data, tytuł szkolenia, imię i nazwisko uczestnika
Prosimy o dokonanie wpłaty po zrealizowanej usłudze szkoleniowej na podstawie otrzymanej faktury VAT.
* Wyżej wymienione ceny są cenami netto, do których zostanie doliczona obowiązująca stawka VAT.