• O nas
    • Historia firmy
    • Kariera
    • Nasi Partnerzy
    • Referencje
    • Certyfikaty/Uprawnienia
      • Agencja pośrednictwa pracy
  • Kontrola jakości
    • Kontrola jakości komponentów i wyrobów
    • CSL1 / CSL2
    • Kontrola jakości
    • Nadzór nad dostawcami
    • Outsourcing pracowników
    • Rezydent Inżynier
    • Wsparcie produkcji
  • Szkolenia
    • AIAG SPC MSA
    • Audyty zewnętrzne, wewnętrzne, warstwowe
    • Badania nieniszczące
    • Doradztwo
    • Metrologia procesów kontrolno-pomiarowych
    • Metody, techniki, narzędzia
      • Narzędzia jakościowe
      • Analiza FMEA
    • Podręczniki CQI AIAG – audyty specjalne
    • Podręczniki VDA QMC
    • Szkolenia biznesowe
    • Systemy zarządzania
    • Wdrożenia systemów jakościowych ISO 9001
  • Katalog szkoleń ’23
  • Wydarzenia
  • Artykuły
  • Kontakt
  • +48 32 335 93 08
Interdont Support Q - kontrola jakości - szkolenia, audyty
  • O nas
    • Historia firmy
    • Kariera
    • Nasi Partnerzy
    • Referencje
    • Certyfikaty/Uprawnienia
      • Agencja pośrednictwa pracy
  • Kontrola jakości
    • Kontrola jakości komponentów i wyrobów
    • CSL1 / CSL2
    • Kontrola jakości
    • Nadzór nad dostawcami
    • Outsourcing pracowników
    • Rezydent Inżynier
    • Wsparcie produkcji
  • Szkolenia
    • AIAG SPC MSA
    • Audyty zewnętrzne, wewnętrzne, warstwowe
    • Badania nieniszczące
    • Doradztwo
    • Metrologia procesów kontrolno-pomiarowych
    • Metody, techniki, narzędzia
      • Narzędzia jakościowe
      • Analiza FMEA
    • Podręczniki CQI AIAG – audyty specjalne
    • Podręczniki VDA QMC
    • Szkolenia biznesowe
    • Systemy zarządzania
    • Wdrożenia systemów jakościowych ISO 9001
  • Katalog szkoleń ’23
  • Wydarzenia
  • Artykuły
  • Kontakt

Szkolenia biznesowe

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I ZESPOŁAMI SPRZEDAŻOWYMI
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI
ZARZĄDZANIE CZASEM
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM MANAGERSKIM
ZARZĄDZANIE MAŁĄ FIRMĄ

Wiedza i umiejętności tworzącego przedsiębiorstwo zespołu na każdym szczeblu, począwszy od szeregowych pracowników, a skończywszy na kadrze zarządzającej, ma kluczowe znaczenie dla jego sukcesu rynkowego. Dlatego rozwój kompetencji i budowanie świadomości jakościowej w organizacji są zyskownymi oraz perspektywicznymi inwestycjami, na które decydują się profesjonalne i świadome swoich celów podmioty. Jeżeli również Państwo są zainteresowani zwiększeniem kwalifikacji swojej kadry, serdecznie zapraszamy na szkolenia, które obejmują m.in. zasady skutecznej komunikacji oraz zarządzanie czasem, zachodzącymi w przedsiębiorstwie zmianami czy pracą osób zatrudnionych.

Kompetencje pracowników – kluczowy zasób dla rozwoju organizacji

Do najważniejszych zasobów wszelkiego rodzaju podmiotów zorganizowanych należą ludzie. Umiejętności, wiedza i doświadczenie w połączeniu z ich skutecznym wykorzystaniem przez kadrę zarządzającą w praktyce mogą przełożyć się na znaczną poprawę konkurencyjności. Jednocześnie należy pamiętać o tym, że zła organizacja i nieumiejętne administrowanie zasobami ludzkimi szkodzą działalności i uniemożliwiają wykorzystanie jej pełnego potencjału. Aby tego uniknąć i zwiększyć szanse na sukces firmy, warto zainwestować w budowanie świadomości jakościowej u pracowników i rozwój ich kompetencji. To możliwe w ramach organizowanych przez nas szkoleń, w trakcie których omawiamy kwestie obejmujące m.in. zasady skutecznej komunikacji oraz zarządzanie zmianami, czasem i pracą zespołu roboczego.

Podczas kursów prowadzonych przez wysoko wykwalifikowanych fachowców uczestnicy dowiadują się, jak w korzystny zarówno dla pracowników, jak i całej organizacji sposób zadbać o efektywny rozwój kompetencji. Kładziemy nacisk na kluczowe z punktu widzenia danego podmiotu umiejętności i wyjaśniamy, jak je usprawniać. Opisujemy starannie wyselekcjonowane pod tym kątem narzędzia, metody i techniki, a następnie wyjaśniamy, jak prawidłowo je wdrożyć oraz wykorzystać z myślą m.in. o budowaniu świadomości jakościowej. Przywiązujemy dużą wagę także do takich aspektów jak np. zasady komunikacji czy zarządzanie czasem, zmianami zachodzącymi w przedsiębiorstwie oraz pracą zespołu roboczego.

Szkolenia z rozwoju kompetencji zespołu roboczego

Każde szkolenie przebiega w sposób przemyślany i podporządkowany jak najefektywniejszemu przekazywaniu wiedzy. Za ten proces odpowiedzialni są wysoko wykwalifikowani specjaliści, którzy w trakcie kursów dzielą się swoją szczegółową wiedzą i praktycznym doświadczeniem. Zrozumiale i zarazem przyjaźnie pokazują, jak dbać o rozwój kompetencji pracowników i efektywne zarządzanie zmianami wprowadzanymi na różnych szczeblach. Wyjaśniają, jak maksymalnie wydajnie organizować i kontrolować czas oraz prowadzić skuteczną i zgodną z zasadami komunikację na każdym poziomie. Podczas kursów przekazujemy także informacje dotyczące nadzorowania pracy zespołu roboczego i budowania świadomości jakościowej w organizacji. Serdecznie zapraszamy do współpracy i zapisywania się na szkolenia!

Nasza misja

Wspieranie klientów w doskonaleniu jakości oraz własny dynamiczny, lecz zrównoważony rozwój to sens naszego działania. Chcemy być cenionym partnerem firm w zdobywaniu informacji, wiedzy i uprawnień oraz poprawianiu jakości produktów.

Przyjmujemy, że wartości takie jak profesjonalizm, zaangażowanie i partnerstwo są kluczowe dla tego kim jesteśmy i jak działamy.

Mapa strony
  • Home
  • Kontrola jakości
  • Katalog szkoleń ’23
  • Aktualności
  • O nas
  • Kontakt
Wyróżnienie
Rzetelna firma

Certyfikat Rzetelna Firma

Skontaktuj się z nami
Interdont Support Q Sp. z o.o.
Pukowca 1540-847 Katowice+48 32 335 93 08+48 734 466 317
Znajdź nas
NIP: 6270015003
REGON: 008060674

Katalog 2023

Pobierz PDF

Pobierz PDF
Portal w swym działaniu wykorzystuje pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej, sprawdź naszą politykę prywatności
Realizacja: Grupa TENSE Polska