Podstawowa usługa polega na świadczeniu prac z zakresu kontroli jakości w tym:

  • selekcję detali (wizualna, funkcjonalna, ilościowa),
  • naprawę i kontrolę komponentów,
  • naprawy i kontrole wyrobów gotowych,
  • przeprowadzanie pomiarów cech wyrobów,
  • pakowanie i przepakowanie towaru,
  • czynności związane z montażem i demontażem,
  • kompletowanie,
  • weryfikacja zgodności części z instrukcją lub specyfikacją techniczną,

 

Kontrolę jakości możemy przeprowadzić na terenie zakładu Klienta, u dostawcy, w naszym magazynie lub innym, indywidualnie ustalonym miejscu. Rozwiązywanie problemów jakości wykonujemy na każdym etapie dostawy lub produkcji.

Dla naszych Klientów liczy się CZAS – jesteśmy do dyspozycji 24h/7 dni w tygodniu – zapewniamy do 50 osób jedocześnie na każdy projekt.

Nasz wskaźnik PPM na rok 2021 wynosi 0,4!