Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom informacji potrzebnych do realizacji skutecznej komunikacji w organizacji. Szkolenie ma na celu zaprezentować jakie zasady i metody powinny być stosowane podczas komunikacji, żeby uniknąć szumu komunikacyjnego.
Zakres szkoleń obejmuje między innymi:
- Komunikowanie a informowanie
- Zady komunikacji, czyli:
- Co komunikować
- Kiedy komunikować
- Z kim należy się komunikować
- Jak komunikować
- Kto powinien się komunikować
- Cele komunikowania się
- Aktywne słuchanie
- Język niewerbalny w komunikacji
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji.
Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zwiększenia swojej wiedzy z zakresu narzędzi usprawniających komunikację. Uczestnicy podczas szkolenia poszerzą umiejętności komunikacyjne co pozwoli usprawni komunikację w całej organizacji.
1 dzień (wariant standardowy – patrz informacje dodatkowe)
Szkolenie dostępne są w trzech wariantach: minimum, standard i premium. Czas trwania wariantu minimum i premium są ustalane indywidualnie z klientem.