Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom w przystępny sposób wymagań dla systemów zarządzania jakością w organizacji, które zostały określone w normie ISO 9001.
Zakres szkolenia obejmuje między innymi:
- Historię zmian i wytyczne dla nowelizacji ISO 9001
- Kontekst i przywództwo organizacji
- Podejście procesowe i definiowanie procesów organizacji
- Analizę i zarządzanie ryzykiem w organizacji
- Planowanie, wsparcie i działania operacyjne
- Ocenę wyników i doskonalenie systemu zarządzania jakością
Szkolenie skierowane jest do osób, które pracują w organizacjach certyfikowanych lub planujących certyfikację systemu zarządzania jakością na zgodność z ISO 9001:2015.
Szkolenie pozwoli uczestnikom zrozumieć i usystematyzować wiedzę o wymaganiach normy, dzięki czemu łatwiej im będzie budować nowy system lub poruszać się po systemach zarządzania jakością w swoich organizacjach. Dzięki zdobytej podczas szkolenia wiedzy pracownicy poszerzą swoją świadomość jakościową, co pozwoli bardziej zaangażować ich w odpowiedzialność za organizację.
2 dni (wariant standardowy patrz informacje dodatkowe)
Szkolenie dostępne jest w trzech wariantach: minimum, standard i premium. Czas trwania wariantu minimum i premium są ustalane indywidualnie z klientem.