Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom informacji o mechanizmach popełniania błędów, znaczeniu popełnianych błędów oraz ich konsekwencji zarówno dla klienta wewnętrznego jak i zewnętrznego.
Zakres szkoleń obejmuje między innymi:
- Podstawowe Informacje o błędach
- Koszty wad
- Planowanie Jakości
- Szybka reakcja na wystąpienie wad
- Dokumentowanie problemów i sposobów ich rozwiązywania
- Zabezpieczenie się przed powtórnym wystąpieniem problemu
- Poprawa komunikacji
Szkolenie dedykowane jest dla operatorów i brygadzistów, a także dla pracowników logistyki wewnętrznej.
Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zwiększenia swojej wiedzy z zakresu mechanizmów popełniania błędów i sposobów na zapobieganie. Zdobyte podczas szkolenia informacje dadzą uczestnikom szansę zwiększenia swojej świadomości jakościowej pozwalającej podnieść skuteczność codziennych obowiązków.
1 dzień (wariant standardowy – patrz informacje dodatkowe)
Szkolenie dostępne są w trzech wariantach: minimum, standard i premium.
Czas trwania wariantu minimum i premium są ustalane indywidualnie z klientem.
Zarządzanie dokumentacją techniczno-jakościową w procesie planowania i realizacji wyrobu
Bezpieczeństwo wyrobu dla pracowników produkcyjnych i kadry średniego szczebla
Problem Solving – spójne podejście do rozwiązywania problemów i ciągłego doskonalenia
MSA i VDA5 – Analiza systemów pomiarowych wg standardów AIAG i VDA QMC
Mapowanie Strumienia Wartości – czyli jak spojrzeć na procesy z makro i mikro perspektywy
Audyt specjalny zgodnie z CQI 8– audyt warstwowy procesu LPA
Zarządzanie ryzykiem w organizacji w oparciu o ISO 9001 i rodzinę norm ISO 31000