CEL I ZAKRES SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom informacji o mechanizmach popełniania błędów, znaczeniu popełnianych błędów oraz ich konsekwencji zarówno dla klienta wewnętrznego jak i zewnętrznego.

Zakres szkoleń obejmuje między innymi:

  • Podstawowe Informacje o błędach
  • Koszty wad
  • Planowanie Jakości
  • Szybka reakcja na wystąpienie wad
  • Dokumentowanie problemów i sposobów ich rozwiązywania
  • Zabezpieczenie się przed powtórnym wystąpieniem problemu
  • Poprawa komunikacji

 

DLA KOGO PRZEWIDZIANE JEST SZKOLENIE?

Szkolenie dedykowane jest dla operatorów i brygadzistów, a także dla pracowników logistyki wewnętrznej.

JAKIE KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA I ORGANIZACJI?

Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zwiększenia swojej wiedzy z zakresu mechanizmów popełniania błędów i sposobów na zapobieganie. Zdobyte podczas szkolenia informacje dadzą uczestnikom szansę zwiększenia swojej świadomości jakościowej pozwalającej podnieść skuteczność codziennych obowiązków.

REKOMENDOWANY CZAS TRWANIA SZKOLENIA

1 dzień  (wariant standardowy – patrz informacje dodatkowe)

INFORMACJE DODATKOWE

Szkolenie dostępne są w trzech wariantach: minimum, standard i premium.

Czas trwania wariantu minimum i premium są ustalane indywidualnie z klientem.