Info

Przepracowanie wszystkich najważniejszych wyzwań z jakimi na co dzień muszą sobie radzić osoby zarządzające pracownikami. Poznanie strategii delegowania zadań i zarządzania czasem własnym oraz podległych w strukturze osób. Rozwinięcie umiejętności związanych z podziałem obowiązków, motywowaniem oraz zwiększaniem zaangażowania pracowników. Wypracowanie rozwiązań, które uczestnicy samodzielnie będą mogli wdrożyć w swoich zespołach z korzyścią dla samych siebie, zespołów i całej firmy. Uświadomienie i ugruntowanie najbardziej istotnych elementów pracy managera, które prowadzą to podniesienia efektywności całego zespołu i poszczególnych jego członków.

  • Zawartość
    • Wypracowywanie czasu managerskiego
    • Planowanie pracy własnej i zespołu
    • Eliminowanie marnotrawienia czasu
    • Rozwijanie kompetencji pracowników
    • Delegowanie zadań i uprawnień
    • Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole
  • Dla kogo

    Dla osób zarządzających zespołami pracowników, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego. Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska związane z zarządzaniem zespołami w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy. Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.

  • Rekomendowany czas trwania

    1 dzień

  • Korzyści

    W trakcie warsztatów wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. Skupiają się również na rozwiązywaniu konkretnych problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników. Uczestnicy poznają na co należy zwrócić uwagę, aby podnieść efektywność zespołów, którymi zarządzają. Nauczą się jakie narzędzia zastosować by osiągnąć zamierzone efekty. Poznają, jak wykorzystywać nowoczesne metody zarządzania czasem. Dowiedzą się jak sprawnie zarządzać czasem własnym i zespołu oraz jak delegować zadania i egzekwować ich wykonanie. Nauczą się jak rozwijać kompetencje pracowników, jak ich motywować oraz jak zwiększać ich zaangażowanie do pracy.

  • Uwagi dodatkowe

    Rekomendowana grupa docelowa:

    • Poziom menadżerski