Info

Przepracowanie wszystkich najważniejszych metod i rodzajów zarządzania. Poznanie procesów wynikających z różnych styli. Poszerzenie wiedzy w zakresie analizy umiejętności i możliwości poszczególnych pracowników. Poznanie sposobów pozwalających skutecznie wzmacniać zespół oraz metod rozwiązywania konfliktów.

  • Zawartość
    • Różne style zarządzania
    • Zarządzanie dopasowane do sytuacji
    • Etapy rozwoju pracowników
    • Rozwijanie umiejętności i edukowanie pracowników
    • Motywowanie pracowników
    • Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole
  • Dla kogo

    Dla managerów wszystkich szczebli, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia. Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska związane z zarządzaniem zespołami w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy. Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.

  • Rekomendowany czas trwania

    1 dzień

  • Korzyści

    W trakcie warsztatów wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. Skupiają się również na rozwiązywaniu konkretnych problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników. Uczestnicy zapoznają się z korzyściami płynącymi z rozwijaniem kompetencji pracowników. Zrozumieją znaczenie niefinansowych potrzeb pracowników pozwalających na efektywne podniesienie zaangażowania i motywacji dla dobra przedsiębiorstwa. Nauczą się wykorzystywać techniki zarządzania w zależności od sytuacji oraz jak w umiejętny sposób wykorzystać potrzeby pracowników w celu rozwoju firmy. Zapoznają się z metodami oraz analizami rozwiązywania konfliktów.

  • Uwagi dodatkowe

    Rekomendowana grupa docelowa:

    • Poziom menadżerski