Przepracowanie wszystkich najważniejszych metod i rodzajów zarządzania. Poznanie procesów wynikających z różnych styli. Poszerzenie wiedzy w zakresie analizy umiejętności i możliwości poszczególnych pracowników. Poznanie sposobów pozwalających skutecznie wzmacniać zespół oraz metod rozwiązywania konfliktów.
-
Zawartość
- Różne style zarządzania
- Zarządzanie dopasowane do sytuacji
- Etapy rozwoju pracowników
- Rozwijanie umiejętności i edukowanie pracowników
- Motywowanie pracowników
- Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole
-
Dla kogo
Dla managerów wszystkich szczebli, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia. Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska związane z zarządzaniem zespołami w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy. Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.
-
Rekomendowany czas trwania
1 dzień
-
Korzyści
W trakcie warsztatów wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. Skupiają się również na rozwiązywaniu konkretnych problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników. Uczestnicy zapoznają się z korzyściami płynącymi z rozwijaniem kompetencji pracowników. Zrozumieją znaczenie niefinansowych potrzeb pracowników pozwalających na efektywne podniesienie zaangażowania i motywacji dla dobra przedsiębiorstwa. Nauczą się wykorzystywać techniki zarządzania w zależności od sytuacji oraz jak w umiejętny sposób wykorzystać potrzeby pracowników w celu rozwoju firmy. Zapoznają się z metodami oraz analizami rozwiązywania konfliktów.
-
Uwagi dodatkowe
Rekomendowana grupa docelowa:
- Poziom menadżerski