Zrozumienie potrzeb klientów docelowych. Przepracowanie wszystkich najważniejszych zmian w sprzedaży wraz z przedstawieniem nowych metod i sposobów pozyskania i utrzymania relacji z klientem. Poznanie procesów budowania atmosfery, zaufania i pozyskania uwagi klientów. Zrozumienie obiekcji klienta i metod radzenia sobie z nimi. Skuteczne metody i techniki psychologiczne w komunikacji online.
-
Zawartość
- Oczekiwania współczesnych klientów
- Zmiany, które dokonały się w sprzedaży na przestrzeni ostatnich lat
- Zdobywanie czasu i uwagi klienta
- Wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia
- Budowanie atmosfery sprzyjającej prowadzeniu otwartej dyskusji
- Zdobywanie zaufania klienta i budowanie relacji
- Efektywne badanie potrzeb klienta
- Skuteczna prezentacja oferty
- Domykanie sprzedaży
- Radzenie sobie z obiekcjami klienta
- Negocjacje cenowe, utrzymywanie marży
- Reguły psychologiczne przydatne podczas prowadzenia rozmowy sprzedażowej
- Nowoczesne narzędzia sprzedażowe
-
Dla kogo
Dla osób zarządzających sprzedażą i zespołami sprzedażowymi, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego. Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska związane z zarządzaniem sprzedażą i zespołami sprzedażowymi w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy. Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji managerskich uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.
-
Rekomendowany czas trwania
2 dni
-
Korzyści
W trakcie warsztatów wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. Skupiają się również na rozwiązywaniu konkretnych problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników. Uczestnicy zapoznają się z potrzebami i oczekiwaniami klientów wraz z analizą metod ich realizacji. Nauczą się budować relację i odpowiedniego dobrania technik komunikacji do sytuacji i osoby. W sposób warsztatowy wypracują zaprezentowanie oferty i proces domykania sprzedaży. Wypracują sposoby negocjacji cenowych przy utrzymywaniu marży i zadowolenia klienta. Zidentyfikują i zapoznają się z własnymi regułami psychologicznymi oraz swoich klientów. Zapoznają się z nowoczesnymi narzędziami sprzedażowymi w sposób analityczny.
-
Uwagi dodatkowe
Rekomendowana grupa docelowa:
- Poziom menadżerski