Info

Zrozumienie potrzeb klientów docelowych. Przepracowanie wszystkich najważniejszych zmian w sprzedaży wraz z przedstawieniem nowych metod i sposobów pozyskania i utrzymania relacji z klientem. Poznanie procesów budowania atmosfery, zaufania i pozyskania uwagi klientów. Zrozumienie obiekcji klienta i metod radzenia sobie z nimi. Skuteczne metody i techniki psychologiczne w komunikacji online.

  • Zawartość
    • Oczekiwania współczesnych klientów
    • Zmiany, które dokonały się w sprzedaży na przestrzeni ostatnich lat
    • Zdobywanie czasu i uwagi klienta
    • Wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia
    • Budowanie atmosfery sprzyjającej prowadzeniu otwartej dyskusji
    • Zdobywanie zaufania klienta i budowanie relacji
    • Efektywne badanie potrzeb klienta
    • Skuteczna prezentacja oferty
    • Domykanie sprzedaży
    • Radzenie sobie z obiekcjami klienta
    • Negocjacje cenowe, utrzymywanie marży
    • Reguły psychologiczne przydatne podczas prowadzenia rozmowy sprzedażowej
    • Nowoczesne narzędzia sprzedażowe
  • Dla kogo

    Dla osób zarządzających sprzedażą i zespołami sprzedażowymi, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego. Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska związane z zarządzaniem sprzedażą i zespołami sprzedażowymi w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy. Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji managerskich uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.

  • Rekomendowany czas trwania

    2 dni

  • Korzyści

    W trakcie warsztatów wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. Skupiają się również na rozwiązywaniu konkretnych problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników. Uczestnicy zapoznają się z potrzebami i oczekiwaniami klientów wraz z analizą metod ich realizacji. Nauczą się budować relację i odpowiedniego dobrania technik komunikacji do sytuacji i osoby. W sposób warsztatowy wypracują zaprezentowanie oferty i proces domykania sprzedaży. Wypracują sposoby negocjacji cenowych przy utrzymywaniu marży i zadowolenia klienta. Zidentyfikują i zapoznają się z własnymi regułami psychologicznymi oraz swoich klientów. Zapoznają się z nowoczesnymi narzędziami sprzedażowymi w sposób analityczny.

  • Uwagi dodatkowe

    Rekomendowana grupa docelowa:

    • Poziom menadżerski