Info

Szkolenia mają na celu zaprezentowanie wymagań poszczególnych klientów OEM zdefiniowanych w ramach standardów tych klientów. Celem tych szkoleń jest przygotowanie uczestników do spełnienia wymagań w oparciu o specyficzne wymagania branży motoryzacyjnej. Szkolenie obejmuje również wdrażanie nowych projektów, zarządzanie produkcją seryjną, komunikację z klientem i interpretację rozszerzenia wymagań IATF 16949:2016.

  • Zawartość
    • Wymagania VAG
    • Wymagania D AG
    • Wymagania BMW
    • Wymagania Renault Group
    • Wymagania Stellantis
    • Wymagania JLR
    • Wymagania Ford
    • Wymagania Volvo
  • Dla kogo

    Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników, którzy już współpracują bądź zaczynających współpracę z klientami OEM oraz osób, które będą bezpośrednio odpowiedzialne za spełnianie wymagań klientów OEM. Na przykład inżynierów ds. jakości, inżynierów ds. systemu, osób zarządzających produkcją, inżynierów ds. jakości dostawców, osób zajmujących się nowymi uruchomieniami.

  • Rekomendowany czas trwania

    2 dni (wariant standardowy (wariant standardowy patrz informacje dodatkowe)

  • Korzyści

    Szkolenie daje szansę poznać i zrozumieć uczestnikom wymagania klientów OEM, które obowiązują w całym łańcuchu dostaw. Nabyte podczas szkolenia informacje dają szansę uczestnikom na zwiększenie skuteczności i biegłości w spełnianiu wymagań klientów OEM.

  • Uwagi dodatkowe

    Szkolenie dostępne jest w trzech wariantach: minimum, standard i premium. Czas trwania wariantu minimum i premium są ustalane indywidualnie z klientem.

Szkolenia powiązane