The Interdont Support Q Sp. z o.o. company is a premium partner of the production industry enjoying contractors eager to cooperate.

With 26 years of market experience we offer services throughout the country, mainly in the auto-motive sector, within training, QMS implementation, quality consulting and quality control.
As a services company we are as good as our staff are, hence we focus on our staff and their well-being is one of the key objectives of the company.

For the purpose of support of our projects we currently seek partners for the following positions.

APQP QUALITY ENGINEER
Miejsce pracy :
Legnica/Tychy
Zakres zadań :
  • Partner klienta do wszystkich tematów jakościowych związanych z projektem
  • Przygotowanie i prezentacja PPAP zgodnie z wymaganiami klienta,
  • Analiza i wdrożenie specyficznych wymagań klienta (CSR)
  • Członek zespołu DFMEA i PFMEA, wsparcie przy redukcji poziomu RPN
  • Uwzględnienie reklamacji i Lessons Learned dla podobnych produktów/procesów,
  • Nadzór nad portalami klienta, przygotowanie i przeprowadzenie wewnętrznych audytów,
  • Śledzenie wynikających z nich działań, rozpatrywanie reklamacji w przed serii i serii,
  • Przygotowanie i uzgodnienie wzorców granicznych (Photo catalog / Boundary book) z klientem,
  • Zamknięcie PPAP na notę 1 / status zielony,
  • Przygotowanie raportów 8D
  • Ocena krytycznych charakterystyk i przygotowanie pełnej ich listy
  • Przygotowanie i aktualizacja planów kontroli i instrukcji kontroli
  • Nadzór nad sprawdzianami, analiza R&R
Szczególne wyzwania:
  • Stałe budowanie dobrych relacji z klientem i zespołem interdyscyplinarnym
  • Konsekwentna realizacja wyznaczonych i wynikających z codziennej pracy zadań
Pożądana wiedza fachowa :
  • Dojrzałe podejście do rozwiązywania problemów, znajomość technik Ishikawa, 5 Why, wyciąganie właściwych wniosków
  • Branie odpowiedzialności za inicjowanie i wdrażanie działań
  • Gracz zespołowy
  • Wiedza z zakresu APQP
  • Zdolności komunikacyjne
  • Zorientowanie na cele
Języki :
Angielski w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B2, preferowany. Niemiecki będzie dodatkowym atutem
Dodatkowe wymagania:
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do częstych podróży służbowych
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres beata.hawlicka@supportq.pl lub rekrutacja@supportqpolska.pl
Więcej informacji pod numerem telefonu 32 207 21 67 lub 881 959 244
INŻYNIER JAKOŚCI DS. KLIENTA
Miejsce pracy :
Bolesławiec, województwo dolnośląskie
Opis stanowiska pracy:
  • odpowiedzialność za realizację wymagań klientów
  • utrzymywanie kontaktów i relacji z klientami,
  • zarządzanie klientami
  • odpowiedzialność związana z zarządzaniem jakością w imieniu klienta
  • prowadzenie ewidencji związanej z gromadzeniem danych , zarządzanie nimi i ich przygotowanie
  • zarządzanie reklamacjami
  • rozwiązywanie problemów jakościowych
  • rozwiązywanie problemów w metodą 8D
  • zarządzanie GP12, CS2 i QW
  • prowadzenie statystyk i raportów
  • prezentacja wyników jakościowych
  • analizowanie zwracanych części
  • uczestnictwo w audytach produktowych / procesowych
  • współpraca w zakresie wdrażania SZJ i ciągłych ulepszeń
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne
  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość narzędzi jakościowych
  • Znajomość MS Office,
  • Prawo jazdy kat. B
  • Odporność na stres, umiejętność negocjacji oraz komunikatywności
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i podejmowania decyzji
  • Gotowość do pracy w nadgodzinach i zmianach
Języki:
Angielski w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B2, preferowany. Niemiecki będzie dodatkowym atutem

Dodatkowe wymagania:
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do częstych podróży służbowych
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres beata.hawlicka@supportq.pl lub rekrutacja@supportqpolska.pl
Więcej informacji pod numerem telefonu 32 207 21 67 lub 881 959 244