Cena netto
ZAPYTAJ
Zarejestruj się
  • Cel szkolenia

    Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom informacji o mechanizmach popełniania błędów, znaczeniu popełnianych błędów oraz ich konsekwencji zarówno dla klienta wewnętrznego jak i zewnętrznego.

  • Adresaci szkolenia

    Szkolenie dedykowane jest dla operatorów i brygadzistów, a także dla pracowników logistyki wewnętrznej.

  • Program szkolenia

    Zakres szkoleń obejmuje między innymi:

    • Podstawowe Informacje o błędach
    • Koszty wad
    • Planowanie Jakości
    • Szybka reakcja na wystąpienie wad
    • Dokumentowanie problemów i sposobów ich rozwiązywania
    • Zabezpieczenie się przed powtórnym wystąpieniem problemu
    • Poprawa komunikacji
  • Efekty szkolenia dla uczestników i dla organizacji

    Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zwiększenia swojej wiedzy z zakresu mechanizmów popełniania błędów i sposobów na zapobieganie. Zdobyte podczas szkolenia informacje dadzą uczestnikom szansę zwiększenia swojej świadomości jakościowej pozwalającej podnieść skuteczność codziennych obowiązków.

  • Czas szkolenia

    1 dzień  (wariant standardowy – patrz informacje dodatkowe)

  • Uwagi dodatkowe

    Szkolenie dostępne są w trzech wariantach: minimum, standard i premium.

    Czas trwania wariantu minimum i premium są ustalane indywidualnie z klientem.