-
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom informacji o mechanizmach popełniania błędów, znaczeniu popełnianych błędów oraz ich konsekwencji zarówno dla klienta wewnętrznego jak i zewnętrznego.
-
Adresaci szkolenia
Szkolenie dedykowane jest dla operatorów i brygadzistów, a także dla pracowników logistyki wewnętrznej.
-
Program szkolenia
Zakres szkoleń obejmuje między innymi:
- Podstawowe Informacje o błędach
- Koszty wad
- Planowanie Jakości
- Szybka reakcja na wystąpienie wad
- Dokumentowanie problemów i sposobów ich rozwiązywania
- Zabezpieczenie się przed powtórnym wystąpieniem problemu
- Poprawa komunikacji
-
Efekty szkolenia dla uczestników i dla organizacji
Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zwiększenia swojej wiedzy z zakresu mechanizmów popełniania błędów i sposobów na zapobieganie. Zdobyte podczas szkolenia informacje dadzą uczestnikom szansę zwiększenia swojej świadomości jakościowej pozwalającej podnieść skuteczność codziennych obowiązków.
-
Czas szkolenia
1 dzień (wariant standardowy – patrz informacje dodatkowe)
-
Uwagi dodatkowe
Szkolenie dostępne są w trzech wariantach: minimum, standard i premium.
Czas trwania wariantu minimum i premium są ustalane indywidualnie z klientem.
Szkolenia powiązane